jueves, 8 de diciembre de 2011

Que sigui ja Nadal!!!!!!

En aquest post vull parlar de tres coses, totes relacionades amb el Nadal:

1. Unes fotos del meu Pare Noel fet amb abalorios que vaig comentar en un altre post (ja veieu que em falta la meitat, o sigui que dubto molt de que el pugui acabar per aquest any TT).

















2. Al cole ens han fet decorar una pinya per adormar l'arbre de Nadal de l'escola (jo no sabia ni que tinguessim un arbre). La meva m'havia quedat molt bé. L'havia pintat amb cola i hi havia tirat purpurina per sobre, però al fonal m'ha quedat una mica "chapuza" per que la purpurina es queia, se m'ha caigut al terra... els imprevistos de sempre. :( Aquí en teniu una foto de quan encara estava acceptable.




























3. Cada any a la meva escola fem un concert de Nadal a l'esglèsia l'últim dia del trimestre. Em feia ilu posar el vídeo de la cançó que cantarem els del meu curs: Jo voldria que tot l'any fos com Nadal.



No hay comentarios :

Publicar un comentario

Exprésate, eres libre de dejar tu opinión. Recuerda que el blog existe por y para vosotros, pero:

-Los comentarios ofensivos contra mí o cualquier cuenta se eliminarán.
-No me dejes enlaces, si quieres que te afilie o cualquier cosa, contáctame.
-Se aceptan críticas constructivas siempre y cuando sean respectuosas.
-NO AL SPAM, POR FAVOR. Ni a los anónimos. Esos comentarios serán borrados.