martes, 3 de enero de 2012

Primera resenya 2.012

Us porto un llibre que m'ha agradat moltíssim: Allà on els arbres canten, de Laura Gallego.
Me'l va portar el Pare Noel i m'ha agradat molt. Havia sentit molt bones críitiques sobre la autora, i he de dir que el primer llibre seu que m'he llegit no m'ha decepcionat gens, sinó al contrari!!!!!!!

Títol: Allà on els arbres canten
Autora: Laura Gallego
Editorial: Cruïlla
Pàgines: 477 pàgs.
Valoració:

Trama: La Viana, una noia noble filla del duc Corven de Rocagrisa, viu una vida meravellosa i espera emocionada que arribi la primavera per casar-se amb en Robian de Castellmar, el seu promès i gran amor. Però els seus plans es capgiren quan els bàrbars invaeixen Nòrtia. El seu pare mor, en Robian resulta ser un traïdor i la Viana i les altres donzelles nobles acaben casades amb els caps bàrbars. Però la Viana fuig del seu destí i s'endinsa al Gran Bosc, lloc del qual s'expliquen un munt de llegendes...

ALLA ON ELS ARBRES CANTEN

Os traigo un libro que me ha gustado muchísimo: Donde los árboles cantan, de Laura Gallego.
Me lo trajo Papá Noel y me ha gustado mucho. Había oído muy buenas críitiques sobre la autora, y he de decir que el primer libro que me he leído no me ha decepcionado nada, sino al contrario !!!!!!!

Título: Donde los árboles cantan
Autora: Laura Gallego
Editorial: SM
Páginas: 477 págs.
Valoración:




Trama: Viana, una chica noble, hija del duque Corven de Rocagris, vive una vida maravillosa y espera emocionada que llegue la primavera para casarse con Robian de Castillomar, su prometido y gran amor. Pero sus planes se trastocan cuando los bárbaros invaden Nortia. Su padre muere, Robian resulta ser un traidor y Viana y las otras doncellas nobles terminan casadas con los jefes bárbaros. Pero Viana huye de su destino y se adentra en el Gran Bosque, lugar del cual se explican un montón de leyendas ...


No hay comentarios :

Publicar un comentario

Exprésate, eres libre de dejar tu opinión. Recuerda que el blog existe por y para vosotros, pero:

-Los comentarios ofensivos contra mí o cualquier cuenta se eliminarán.
-No me dejes enlaces, si quieres que te afilie o cualquier cosa, contáctame.
-Se aceptan críticas constructivas siempre y cuando sean respectuosas.
-NO AL SPAM, POR FAVOR. Ni a los anónimos. Esos comentarios serán borrados.