domingo, 15 de enero de 2012

Nou repte 2.012!!

Un nou repte al que m'he apuntat:


Es tracta de llegir i veure tots els llibres i pel·lícules, encara que ja te'ls haguis llegit.

* Harry Potter i la pedra filosofal (llibre)
* Harry Potter i la pedra filosofal (pel·lícula)

* Harry Potter  i la cambra secreta (llibre)
*  Harry Potter  i la cambra secreta (pel·lícula)

* Harry Potter i el presoner d'Azkaban (llibre)
* Harry Potter i el presoner d'Azkaban (pel·lícula)

* Harry Potter i el calze de foc (llibre)
* Harry Potter i el calze de foc (pel·lícula)

* Harry Potter i l'ordre del Fènix (llibre)
* Harry Potter i l'ordre del Fènix (pel·lícula)

* Harry Potter i el misteri del príncep (llibre)
* Harry Potter i el misteri del príncep (pel·lícula)

* Harry Potter i les relíquies de la mort (llibre)
* Harry Potter i les relíquies de la mort - Part 1 (pel·lícula)
* Harry Potter i les relíquies de la mort - Part 2 (pel·lícula)

Es del blog Viviendo entre páginas i m'ha agradat perquè m'han agafat moltes ganes de complir el repte, perquè m'encanten aquests llibres i pel·lícules.

2 comentarios :

  1. Bon repte, a mi també m'encanta Harry Potter, ja me'ls he llegit com 4 vegades cada un (i no parlem de les pel·lícula)
    Petons^^

    ResponderEliminar
  2. Pot ser que me'ls rellegeixi, a mi la veritat que m'encanta Harry Potter.
    Tot i que he d'admetre que l'última pel · lícula no l'he vist ja que la que anava abans no em va agradar molt. I tampoc sóc massa fan de les adaptacions cinematogràfiques
    Un petonet^^

    ResponderEliminar

Exprésate, eres libre de dejar tu opinión. Recuerda que el blog existe por y para vosotros, pero:

-Los comentarios ofensivos contra mí o cualquier cuenta se eliminarán.
-No me dejes enlaces, si quieres que te afilie o cualquier cosa, contáctame.
-Se aceptan críticas constructivas siempre y cuando sean respectuosas.
-NO AL SPAM, POR FAVOR. Ni a los anónimos. Esos comentarios serán borrados.