miércoles, 21 de diciembre de 2011

Top 10 llibres 2011

Gràcies a Lavanda de onceuponatimeinabook, he pogut posar això al meu blog. Es tracta de posar una mena de "ranking" sobre els 5 millors llibres que t'has llegit aquest any (2011). És molt senzill!!


1- El jocs de la fam (llibre1)

M'ha encantat aquest llibre hi ha passat a ser un dels meus llibres favorits!!!!! Tinc unes ganes bojes de agafar el segon llibre (només m'he llegit el primer).



2- El diari d'Anna Frank

Me'l van regalar al Setembre, pel meu sant, desprès de que haguessim anat de vancances a Holanda i havessim visitat el Museu-Casa a Amsterdam. M'ha agradat molt, i fa que siguis concient d'allò que va passar; potser així, no torni a passar. És una miqueta dur, però crec que és un llibre que tothom ha de llegir tard o d'hora, un llibre bàsic de la literatura.



3- Mecanoscrit del segon origen

Un clàssic de la literatura catalana, així que si no sou catalans, dubto que mai us el llegiu!!! M'ha encantat!!! Ara mateix faré la resenya, per que tot just me l'he acabat. Però el final és molt tràgic i no em va agradar gens. No estic acostumada als llibres que no acaben bé!!!! :(



4- El Malefici

Ja he parlat d'aquesta trilogia, que m'encanta!!! Són tres llibres de fàcil lectura, de mooolta fantasia i molt entretinguts. Els recomano!!!







5- Oksa Pollock i el descobriment d'Edèfia

Ja us vaig parlar d'aquest llibre en un altre post. SIMPLEMENT, MERAVELLÓS!! Ara, que no us espereu un Harry Potter perquè us quedareu amb les ganes.




1 comentario :

Exprésate, eres libre de dejar tu opinión. Recuerda que el blog existe por y para vosotros, pero:

-Los comentarios ofensivos contra mí o cualquier cuenta se eliminarán.
-No me dejes enlaces, si quieres que te afilie o cualquier cosa, contáctame.
-Se aceptan críticas constructivas siempre y cuando sean respectuosas.
-NO AL SPAM, POR FAVOR. Ni a los anónimos. Esos comentarios serán borrados.