miércoles, 28 de diciembre de 2011

Resenya "Els jocs de la fam"

M'he llegit ja el primer llibre, i aquest dijous (demà) m'agafaré el segon de la biblioteca!!!!!  M'ha enganxat fins l'última paraula i és senzillament, IMPRESIONANT!!!

Títol: Els jocs de la fam
Autora: Suzanne Collins
Editorial: Estrella Polar
Pàgines: 399 pàgines
Valoració:

Trama: Cada any, el Capitoli escolleix a l'atzar un noi i una noia de cada un dels 12 districtes de Panem. Aquests 24 joves d'entre 12 i 18 anys, lluiten per sobreviure a l'arena. Aquests són els anomenats Jocs de la Fam. Només un sobreviurà. El gunyador s'endurà fama i fortuna. Els perdedors una mort segura. La Katniss Everdeen té 16 anys i viu al districte 12 de Panem. I la seva vida està a punt de fer un gir radical quant arribi el dia de la Sega...

1 comentario :

  1. Un dels millors llibre que he llegit. Em va encantar, tinc ganes de que estrenin la pel·licula.

    ResponderEliminar

Exprésate, eres libre de dejar tu opinión. Recuerda que el blog existe por y para vosotros, pero:

-Los comentarios ofensivos contra mí o cualquier cuenta se eliminarán.
-No me dejes enlaces, si quieres que te afilie o cualquier cosa, contáctame.
-Se aceptan críticas constructivas siempre y cuando sean respectuosas.
-NO AL SPAM, POR FAVOR. Ni a los anónimos. Esos comentarios serán borrados.