sábado, 19 de noviembre de 2011

Les aventures de Tíntin: El secret de l'Unicorn

Vaig anar a veure-la el cap de setmana passat. És super xulaaa!!!!!!!!!!!
Encara que han canviat coses com que en Tíntin i el capità Haddock es conèixen en aquesta aventura i varies coses més, es una passada  de peli. Si la veieu en 3D l'escena de la persecussió en que la ciutat es cau a trossos es una xulada!!! També hi han escenes molt bones i divertidíssimes!!
 Em va encantar la pel·lícula!! Sabeu que es la primera pel·lícula d'una trilogia???
La primera és el llibre "El secret de l'Unicorn", la segona "El tresor de Racham el roig" i una altra,  i l'última... no m'enrecordo!!!!! Segur que seràn també super xules i jo ja tinc ganes de veure-les!!!!

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Exprésate, eres libre de dejar tu opinión. Recuerda que el blog existe por y para vosotros, pero:

-Los comentarios ofensivos contra mí o cualquier cuenta se eliminarán.
-No me dejes enlaces, si quieres que te afilie o cualquier cosa, contáctame.
-Se aceptan críticas constructivas siempre y cuando sean respectuosas.
-NO AL SPAM, POR FAVOR. Ni a los anónimos. Esos comentarios serán borrados.