martes, 16 de agosto de 2011

Oksa Pollock i el descobriment d'Edèfia

Me l'han comprat fa poc i m'encanta!!!!
"Oksa Pollock i el descobriment d'Edèfia" és el primer llibre d'una saga de sis volums.
Escrits per dues escriptores franceses, Cendrine Wolf i Anne Plichota, de moment només és venen els tres primers llibres a França. A Espanya acaba de sortir el primer. Podeu triar el català o el castellà.

Títol: Oksa Pollock i el descobriment d'Edèfia
Autor: Anne Plichota i Cendrine Wolf
Editorial: Columna
Núm. pàgines: 619
Idioma: Català i Castellà
Trama: L'Oksa, una noia de tretze anys a la que li encanta el karate, el manga, odia el color rosa i somia convertir-se en una lluitadora ninja, s'acaba de mudar a Londres amb la seva família i la del seu millor amic Gus. El dia que comença el curs descobreix que té un blau molt estrany a la panxa, que al desaparèixer li deixa una estranya "emprenta" en forma d'una estrella de vuit punxes. Aquella nit l'Oksa descobreix que mai no tornarà a ser la mateixa quan crema la seva nina preferida a l'habitació...per accident!!!! Coneixeràs els Campi-qui-pugui, que juntament amb la seva Graciosa intenten tornar al seu món perdut, Edèfia. Coneixeràs criatures tan al·lucinants com els Taral·lirots, les Goranovs... i personatges tan malèfics com l'Orthon/McGraw!!!!!!!!!!!

UN COP T'ENDINSIS EN EL MERAVELLÓS MÓN DE L'OKSA POLLOCK, DELS SEUS FAMILIARS I DE LES CRIATURES FABULOSES I EXTRAVAGANTS QUE HI HABITEN, JA NO EN PODRÀS SORTIR.










2 comentarios :

  1. Ja el tinc a la meva llista de llibres per regal de nadal. Tinc unes ganes de llegir-l'ho. M'encanta Harry Potter y he sentit moltes vegades que esta inspirat en la saga de Rowling. Ja tinc ganes de que arribi nadal per poder començar a llegir-lo.

    ResponderEliminar
  2. És molt xulo i jo el recomano moltíssim. No s'assembla tant a Harry Potter, és un altre estil. Espero que t'agradi!!

    ResponderEliminar

Exprésate, eres libre de dejar tu opinión. Recuerda que el blog existe por y para vosotros, pero:

-Los comentarios ofensivos contra mí o cualquier cuenta se eliminarán.
-No me dejes enlaces, si quieres que te afilie o cualquier cosa, contáctame.
-Se aceptan críticas constructivas siempre y cuando sean respectuosas.
-NO AL SPAM, POR FAVOR. Ni a los anónimos. Esos comentarios serán borrados.