martes, 12 de julio de 2011

Les princeses del Regne de la Fantasia

Ja us vaig dir que quan m'acabes "La princesa dels Coralls" en faria un resum i valoració dels dos primers llibres ("La princesa dels Gels" i "La princesa dels Coralls").
Doncs bé, heu de saber que m'han agradat molt. El primer és molt xulo i l`hi poso un 8,75 de nota.
El segon també m´ha encantat i l'hi poso un 9, perquè sembla que sigui igual que el primer però cap al final, la situació fa un gir i tot plegat és una mica confús!!!

És díficil fer-ne un resum però més o menys vet aquí el què passa:
Als límits més llunyans del Regne de la Fantasia hi havia un gran territori anomenat el "Gran Regne", que era governat per un malvat sobirà, el Vell Rei. Dominava el regne i tenia els seus súbtids terroritzats. Un dia, un cavaller s'hi va rebel·lar en contra. És van enfrontar, el va vèncer i va esdevenir rei. Com que tenia bon cor li va perdonar la vida. El van adormir, a ell i a la seva cort amb uns antics versos. El van allunyar del Gran Regne tancant-lo en el seu castell, que uns anys després va esdevenir una illa, L'Illa Errant.
Després d'allò el cavaller va dividir el Gran Regne en cinc territoris: el Regne dels Gels Eterns, el Regne dels Coralls, el Regne de la Sorra, el Regne dels Boscos i el Regne de la Terra Profunda, i en va confiar el regnat a les seves cinc filles: les princeses del Regne de la Fantasia. El cavalller, anomenat el Rei Savi, va prohibir la màgia, ja que havia estat la manera en que el Vell Rei havia desencadenat la por al Gran Regne.
Al primer llibre visitareu el Regne dels Gels Eterns, que el Rei Savi confià a Nives, juntament amb un gran secret que custodiar. Però algú vol tornar als antics temps dels encanteris. Podrà Gunnar, el gran llop blanc, protegir a la princesa i revelar-li la seva verdadera identitat? Descobriu tots aquests misteris a "La princesa dels Gels"!!!

Nº pàgines: 280 pàgs
Llengua: Català o Castellà

Encuadernació: Tapa dura
ISBN: 9788499322315
Nº Edició:1

Any de edició: 2010
Lloc edició: Barcelona
Editorial: DESTINO


Ya os dije que cuando acabase "La princesa de los Corales" haría un resumen y valoración de los dos primeros libros ("La princesa de los hielos" y "La princesa de los Corales").
Pues bien, debéis saber que me han gustado mucho. El primero es muy chulo y le pongo un 8,75 de nota.El segundo también me ha encantado y le pongo un 9, porque parece que sea igual que el primero pero hacia el final, la situación da un giro y ¡¡todo es un poco confuso!!

Es difícil hacer un resumen pero más o menos he aquí lo que pasa:En los límites más lejanos del Reino de la Fantasía había un gran territorio llamado el "Gran Reino", que era gobernado por un malvado soberano, el Viejo Rey. Dominaba el reino y tenía sus súbtidos aterrorizados. Un día, un caballero se rebeló en contra suyo. Se enfrentaron, lo venció y se convirtió en rey. Como tenía buen corazón le perdonó la vida. Lo durmieron, a él y a su corte con unos antiguos versos. Así lo alejaron del Gran Reino encerrándolo en su castillo, que unos años después se convirtió en una isla, La Isla Errante.Después de aquello el caballero dividió el Gran Reino en cinco territorios: el Reino de los hielos Eternos, el Reino de los Corales, el Reino de la Arena, el Reino de los Bosques y el Reino de la Tierra Profunda, y confió el reinado a sus cinco hijas: las princesas del Reino de la Fantasía. El cavallero, llamado el Rey Sabio, prohibió la magia, ya que había sido el modo en que el Viejo Rey había desatado el miedo en el Gran Reino.En el primer libro visitaréis el Reino de los Hielos Eternos, que el Rey Sabio confió a Nives, junto con un gran secreto que custodiar. Pero alguien quiere volver a los antiguos tiempos de los hechizos. ¿Podrá Gunnar, el gran lobo blanco, proteger a la princesa y mostrarle su verdadera identidad?
Descubrid todos estos misterios en "La princesa de los hielos"!

Nº páginas: 280 págs
Lengua: Catalán o Castellano

Encuadernación: Tapa dura
ISBN: 9788499322315
Nº Edición: 1

Año de edición: 2010
Sitio edición: Barcelona
Editorial: DESTINO


 

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Exprésate, eres libre de dejar tu opinión. Recuerda que el blog existe por y para vosotros, pero:

-Los comentarios ofensivos contra mí o cualquier cuenta se eliminarán.
-No me dejes enlaces, si quieres que te afilie o cualquier cosa, contáctame.
-Se aceptan críticas constructivas siempre y cuando sean respectuosas.
-NO AL SPAM, POR FAVOR. Ni a los anónimos. Esos comentarios serán borrados.