lunes, 25 de julio de 2011

La pel·lícula "Harry Potter i les relíquies de la mort - Part 2"

El dissabte dia 25 vaig anar al cine a veure la pel·lícula que tenia tantes ganes: Harry Potter i les relíquies de la mort - Part 2!!!!! Em va encantar i, tot i que ja sabia el final perque m'havia llegit el llibre, em vaig posar tant nerviosa que no em vaig acabar les crispetes!! En determinats moments em vaig emocionar i se'm va escapar alguna llagrimeta, jeje!! La part de l'atac a Hogwarts també estava molt emocionant, i quan es van morir en Fred, la Tonks, en Remus Lupin... també vaig plorar moltíssim!!! Al final, quan estàn a l'estació de King's Cross de grans, em va semblar una escena molt xula (encara que m'havien comentat que era una mica ridícula...)

Jo us la recomano totalment, però els nens petits es podrin espantar o fins i tot aburrir!

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Exprésate, eres libre de dejar tu opinión. Recuerda que el blog existe por y para vosotros, pero:

-Los comentarios ofensivos contra mí o cualquier cuenta se eliminarán.
-No me dejes enlaces, si quieres que te afilie o cualquier cosa, contáctame.
-Se aceptan críticas constructivas siempre y cuando sean respectuosas.
-NO AL SPAM, POR FAVOR. Ni a los anónimos. Esos comentarios serán borrados.