martes, 5 de julio de 2011

El meu primer post

Benvinguts!
Avui m'estreno com a bloggaire.
Em feia bastanta il·llusió i finalment m'hi he decidit.
Em presento:

Em dic Eva, tinc dotze anys i m'encanta llegir.
El nom del blog, Cor de lletres, va dedicat a el meu llibre preferit: Cor de Tinta, escrit per Cornelia Funke.

Agraeixo al meu amic Joan del blog http://barcinororum.blogspot.com/ que m'ha animat a crear-me un.
Suposo que al blog escriuré sobre els llibres que vaig llegint, els viatges que faré,...
Espero que us agradin els temes que tracto i que ho llegiu atentament!

Dit això, benvinguts a Cor de lletres.

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Exprésate, eres libre de dejar tu opinión. Recuerda que el blog existe por y para vosotros, pero:

-Los comentarios ofensivos contra mí o cualquier cuenta se eliminarán.
-No me dejes enlaces, si quieres que te afilie o cualquier cosa, contáctame.
-Se aceptan críticas constructivas siempre y cuando sean respectuosas.
-NO AL SPAM, POR FAVOR. Ni a los anónimos. Esos comentarios serán borrados.